Algemene Voorwaarden

Versie 2025-06-03

De Event Space is bedoeld voor events die aansluiten bij het doel van Campus@Sea; het stimuleren van innovaties rondom het duurzaam meervoudig gebruik van de Noordzee.

 

Huur en aansprakelijkheid
De Event Space bevindt zich op de derde etage. De huurder kan  gebruik maken van de gehele etage inclusief toiletten en dakterras.

De huur van de Event Space is inclusief gebruik van wifi, flip-over en audiovisueel materiaal. Ook koffie/thee zit inbegrepen in de huur.

De huur van de Event Space geschiedt op eigen risico en verantwoordelijkheid van de huurder.

De verhuurder is verantwoordelijk om eventueel gemaakte schade te melden aan Campus@Sea. De huurder is aansprakelijk voor de schade die is toegebracht aan het pand of inventaris in de Event Space veroorzaakt door huurder of een van de personen die door huurder toegang heeft gekregen tot de Event Space gedurende de huur van de Event Space.

De huurder is niet bevoegd haar recht tot medegebruik over te dragen aan derden.

Laat de Event Space en het terras opgeruimd achter. Wanneer dit niet het geval is, worden schoonmaakkosten van €50,- in rekening gebracht.

Na gebruik van Event Space maakt huurder een foto van de inhoud van het blauwe kluisje en stuurt deze naar info@campusatsea.nl. In het blauwe kluisje zitten:

Wanneer geen foto is ontvangen en er zaken missen, zijn de kosten voor vervanging voor rekening van de huurder. Deze kosten zullen worden toegevoegd op de eindfactuur. Indien deze al verstuurd is, wordt een nieuwe factuur gestuurd voor de vervangingskosten.

De Event Space bevindt zich in een woonwijk. Gebruik van het terras is toegestaan maar houd rekening met de omwonenden. Versterkt geluid op het terras is daarom niet toegestaan. Als er klachten zijn tijdens uw bijeenkomst dan heeft Campus@Sea het recht om de bijeenkomst voortijdig te beëindigen.

In de Event Space en op het terras is roken niet toegestaan.

 

Reservering en annulering
Er kan een optie genomen worden op de Event Space. Zodra een andere huurder zich meldt, wordt aan de eerste aanvrager de mogelijkheid geboden de optie om te zetten in een reservering. De tweede aanvrager heeft dan de tweede optie.

Een optie is geen reservering.

De ruimte is definitief gereserveerd wanneer de opdrachtgever de offerte online heeft geaccepteerd middels een handtekening of per mail akkoord heeft aangegeven.

Annuleringen door de huurder 2 weken en langer voor de boekingsdatum kunnen kosteloos doorgegeven worden. Voor annuleringen korter dan 2 weken voor boekingsdatum wordt 50% van de zaalhuur in rekening gebracht.
Voor annuleringen korter dan 1 week voor de boekingsdatum wordt 100% van het offertebedrag (zaalhuur inclusief eventuele cateringkosten) in rekening gebracht.

Het aantal deelnemers kunt u tot een week voorafgaand aan uw bezoek wijzigen.

De verhuurder heeft het recht de definitieve reservering voortijdig te ontbinden. Dit dient niet later dan 3 weken voorafgaand aan de bijeenkomst te zijn. De verhuurder zorgt voor een passend alternatief.

Indien er sprake is van aantoonbare overmacht dan hebben de verhuurder en de huurder beiden het recht tot annulering van de bijeenkomst.

 

Facturering
De huurder verstrekt voor aanvang van de huurperiode de juiste factureringsgegevens.

De betaling van de factuur dient 14 dagen na ontvangst van de factuur te geschieden. Wordt de factuur niet betaald dan volgen twee betalingsherinneringen. Is de factuur na de tweede herinnering nog niet voldaan, dan wordt 15% van het factuurbedrag als aanmaningskosten in rekening gebracht.

Alle prijzen zijn exclusief btw.

 

NB In de handleiding van de Event Space staan de instructies voor gebruik van AV, keuken en de opties voor de catering. Neem deze voor gebruik van de Event Space goed door.